En vecka

Har varit har en vecka idag! Kanns bra med e valdigt kluven pa hur lange jag vill va har. Tror faktiskt jag aker hem i november/december redan.
Lagenheten var superfrasch! Jattefin, trivs bra i den. Antonio var trevlig, han som vi hyr den av. Liten kort spanjor, 55
kanske. Vi ska bo dar en eller tva manader.

 

Har inte letat jobb sa mkt. Provade pa att jobba som inkastare for en bar som heter Seven men inkastare vill jag verkligen inte jobba som. Vill inte jobba pa nan bar eller nere i Plaza. Verkligen trott pa partylivet, kommer nog bara ga ut en gang i veckan. Jag och en som heter Anna ska nog soka jobb pa Anfi istallet. Anna jobbade i baren pa Zigzag en kvall men ville inte jobba dar..Rebecka jobbar kvar dar.

Pa den har linken finns bilder fran karnevalen som var har i Playa del Ingles i Februari. Jag e med pa iaf tva bilder, karnevalen var sa javla rolig!
http://media.putfile.com/Karneval-on-Gran-Canaria

Kommentarer
Postat av: Vi som du glömt bort

Hej, Vi är släkt med dig (min sambo är ditt syskon) och vi tittar dagligen i bloggen efter nya inlägg men eftersom de aldrig kommer funderar vi på om du möjligen kan ha glömt av oss? Jag är hon den blonda, ditt syskon är han du har (hade?) som idol och så har vi en randig och en prickig katt också. Minns du nu?

2007-09-16 @ 11:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback