Jobb, fest, snart flytt.

Har borjat komma in i rutin, ska bli skont nar vi har flyttat ocksa. Jag och Rebecka ska flytta in med tre andra Mora-tjejer den 1 Okt, forhoppningsvis en lagenhet med tva somvrum, men vi vet inte om det finns nagon ledig an. Isafall kommer vi bo fem tjejer i en lagenhet med ett sovrum. Trangt? Det storsta problemet blir val att dar bara finns EN spegel. Panik. Vi ska skaffa fler.
Var ledig fredag och lordag, jag och Mona festade i fredags.. Blev en favorit i repris med Jagermeister. Var hyfsat bakfull dagen efter om man sager sa.
Nu ska jag till poolen, borjar jobba 1830 idag.

Kommentarer
Postat av: Svägerskan

Jag är v*vligt kass på att ta trappan i tre steg, kändes som jeansen var för tighta... Alltså, är det två hela tomma trappsteg mellan när du hoppar? Märkligt. Jag var inne i ditt rum, tittade runt men rös av tomheten... Det var i ordning liksom, inte en enda liten sminkgrej på skrivbordet. ME SAKNA TLMUF-BANANIS! En kul sak, jag är här över jul. Mina föräldrar kommer ner. Men vi firar på var sitt håll, men vi kan ju ses någon annan av alla juldagar... Kul va Sis? Kram!

2007-09-24 @ 19:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback