The Red Cow

Nu har jag skaffat mig ett jobb, tog tva veckor innan jag tog mig i kragen och gick ut och leta. Ville inte jobba i en bar, kanner att jag e valdigt trott pa det livet. Hade hort att de behovde en skandinaviskt tjej pa en brittisk/irlandsk resturang som heter Red Cow, sa jag gick dit och fragade. Fick fylla i en ansokan och tva timmar senare fick jag ett sms om att jag kunde komma tillbaka dagen efter och prata med hon som har hand om det. Sa jag fick vara PR i tva dagar, men hon vill ha mig som servitris. Fick borja som servitris redan i lordags for de hade sa stressigt sa jag kastades verkligen in i det. Men det gick bra! Ska dit idag kl 15.
Som vanligt i Spanien jobbar man 8-timmarspass, 6 dagar i veckan. Jag kommer va ledig nu pa fredag iaf. Jag far lon varje torsdag, men det ar en veckas innestaende lon. Hoppas det gar bra nu i veckan sa att de vill ha kvar mig!

Haller pa att mecka med boende och sa ocksa, har tankt flytta in med tre andra tjejer i manadsskiftet. Billigare hyra + att det ar roligare att bo fler. Nu ska jag se om jag hinner ligga vid poolen en stund innan jag maste bege mig mot jobb.
Och jag har inte glomt dig och Kimmy, Andrea! Saknar er jattemycket.
Har tankt komma hem den 19 dec som det ser ut nu :)

Kommentarer
Postat av: Broren

Har du en röd ko-dress på dig när jobbar då? :)

2007-09-17 @ 22:06:28
Postat av: Andrea

Kimmy har precis stått här och visat hur rolig en sån ko-dress skulle se, han har det helt klart för sig. HAn skrattade åt sig själv så han blev tårögd... Ja, du ser... vi är lika kul som allti. SKönt du inte glömt oss! PnUSS!

2007-09-17 @ 22:08:13
Postat av: Åsa

Skönt att du har fått ett riktigt jobb, det kan inte vara kul att stå som såndär inkastare hela kvällarna. Hoppas du trivs och att dom tycker om dig så du får stanna kvar där nu :) Jag hade uppkörning idag (det fattade du ju av mitt blogginlägg i morse) och jag klarade det! Typ helt felfritt också, kunde nog inte ha gått bättre. Saknar dig, tycker det är bra att du kommer hem innan jul :) Puss o kram!

Postat av: Sabina

Grattis till jobbet, gumman! :D Hur trivs du so far?
Tycker idén här i de tidigare inläggen med ko-dressen var hysteriskt kul! Haha, if you picture it, u know? ;P Saknar dig Sanna-Panna!! Pusssss

2007-09-19 @ 20:02:38
Postat av: Catharina

Hej sanna! NUUUUU har jag uppdaterat mig om ditt liv! :D Låter sin tt kul jobb:) (hoppas du ser att jag skriver ett inlägg här fast det är på en gammal text för dig. jag vet inte riktigt hur det funkar här). Jag har uppdaterat mig egen sida lite med:) Så nu kan du se vad jag gjorde i New York med om du vill. Iaf de första tre dagarna. ska fylla i resten sen. (den sista var ju roligast) fick du mitt sms från usa? om sarah jessica parker? nu ska jag skriva vidare.. kram på dig! just det, jag har börjat på en skrivarkurs:) så nu kanske jag skriver mer på min blogg som du tjatade om innan. kram igen och jag lovar att läsa mer regelbundet nu. Cathalina lulle... ja å så minns du ju det du hittade på till mig själv. KRAM!

2007-09-27 @ 16:10:40
URL: http://liljahazard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback