På plats!

Så, nu är jag på plats, har inte riktigt haft tid att skriva. Allt tar lite längre tid att fixa än jag trott!
Men flygresan och allt gick bra iaf, Sara är så snäll som hämtade mig och hjälpte mig med grejer, fast nu är hon i Sverige ett tag (och jag och en annan tjej, Malin, hyr hennes lägenhet).
Skolan verkar jättebra, har vatt på seminar, gjort placement tests för Engelska och Matte, måste tyvärr läsa matte, det är obligatoriskt om man vill ha AA degree.. Försöker nu välja klasser men mkt är fullt nu så det e lite meckigt att få ihop de.
Har lånat Saras bil med och kört till skolan, skitläskigt men än så länge har det gått bra :)
Lägenhet måste fixas asap!
För nån timme sen skaffade jag telefon så nu kan jag nås på: (+1) 310-936-3423

Kommentarer
Postat av: Catharina

är det mobilnummer? kan man messa dig till det numret? i miss you hun. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback