Picknick & oväder.

Oxiner

Idag var min sista dag på Leksaksmagasinet, lite sorgligt faktiskt! Har trivts jättebra där, fast det var ju bara nu över sommaren. Skönt att cheferna hör till släkten så att mitt arbetsschema anpassats till min flytt :)
På måndagmorgon åker jag äntligen, Los Angeles nästa!

Idag skulle jag, Jonna, Catrin och Catharina ut och äta på nån resturang. Fast väl inne i stan var det så mkt folk fastän vädret blivit halvkasst mot kvällen. Istället köpte vi två pizzor och satte oss på bryggan på gröningen, mysigt!
Sen började det regna... Så vi köpte glass/milkshake på Hauffes. Hyrde en skitbra film " I Can Never Be Your Woman".
När vi pausade filmen hörde vi hur det ÖSTE ner och stormade och blixtrade...
Jag längtar till solen och värmen :)

 
Jonna, Jag, Catrin och Catharina. Mellanstadiebuddies!



 Kommer sakna dessa små tollarna!

Kommentarer
Postat av: sara moune

hihi shit va tiden går, snart e de måndag, snart e du här ;)

Postat av: Andrea

KOMMER SAKNA DIG!

2008-08-09 @ 20:51:37
Postat av: bina

haha, små tollarna.. :P så otroligt tråkigt att jag inte träffar dig iallafall en gång till innan du åker, hade velat ge dig en stooor kram! =,(

hoppas din resa går bra iallafall och att du kommer hem till jul!! hör av dig när du kommit fram så man vet att allt gått bra! puss sanna-panna, kommer sakna dig massor!

2008-08-10 @ 16:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback