Santa Monica Pier

Igårkväll åkte vi ner till Santa Monica Pier och mötte upp min kusin och henne vänner. Varje torsdag är där nämligen gratiskonsert på piren så de verkar va lite tradition att samlas brevid på stranden och ha picknick :) Så det var jättemysigt att sitta där o prata, lyssna på musik och dricka vin. Bandet som spelade var nog mest ett coverband, inga jag kände igen. Men tydligen spelade Fall out Boy där för några veckor sen, synd man missa de!

http://www.santamonicapier.org

Nu ikväll ska i bara ta de lugnt och imorgon ska vi kolla upp lite inför skolan - var man tar bussen, i vilken byggnad man har vilken lektion osv. Skolan börjar på måndag och jag börjar åtta varje dag men är ledig på fredagar :) I nästa vecka skriver jag mer om skolan och vilka klasser jag tar. På fredag flyttar vi in i lägenheten!

Kommentarer
Postat av: simona

Jag ær så avundsjuk!



Gud va hærligt, sicket drømliv! Hoppas det blir en massa highschool skvaller sen, som en riktig collagemooovie! haha!

2008-08-25 @ 14:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback