2 manaders lov


Beauty is in the eye of the beholder

Pa julfesten i lordags var jag inte alls pa festhumor, det blev en bra fest, ett tag sakert 30 pers i Marks lilla lagenhet. Men var inte riktigt pa humor som sagt, speciellt nar jag ser min egen lagenhet ett par meter ifran och vet jag att jag bara kan ga in dar och se en film. Hade ganska kul trots allt och var uppe till 4 :)
Malin tog denna bilden, ser nastan ut som jag ar brunett nar den ar svartvit. Har sagt i ett par ar att jag vill farga det brunt men de har aldrig blivit av, bara morkare blond ett tag...Far se om jag vagar snart, ar sa trott pa att se svensk ut!

Idag hade jag det allra sista i skolan! Lamnade in ett projekt i advertising och lararen gav tillbaka mitt prov, pekade pa resultatet (93%) och sa att jag kunde vanta mig det i betyg ocksa, alltsa A. Sa de kanns braaa..... :)
Fy faan va de har regnat idag, forsta gangen jag sett osregn sen jag kom hit. Fast det ar mysigt salange man e inomhus. Ar riktigt kallt ocksa, liten preview pa det svenska vadret jag snart far uppleva?
Imorgon nar jag vaknar har jag officiellt lov! Om en manad ar jag i Helsingborg! guud va tiden gar fort..

Kommentarer
Postat av: Andrea

Snart är du här och det är så jävla bra! Vilka datum och tider mer exakt honey?

2008-12-16 @ 20:02:47
Postat av: sara moune

woohoo grattis baby =)

Postat av: Anna

Fan vad snygg du var pa den har bilden!

2008-12-17 @ 08:11:33
URL: http://hollywoodresan.blogg.se/
Postat av: sara moune

jag älskar ditt blonda fina hår, men ja vet precis vad du menar :) jag e sjukt sugen på att göra slingor i mitt hår så de blir bruna nyanser istället för svart, ska vi mixa så kan vi gråta tillsammans sen ;p haha

2008-12-17 @ 09:44:01
URL: http://saramoune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback