Anna


The Point

Anna jag saknar dig sa mycket.... Du ar sa speciell och vi har sa himla roligt ihop utan att egentligen behova gora sa mycket? I Oslo nar alla andra festa och vi var panka, la vi pengar pa godis och la oss i var loftsang :) Sa kul vi hade i baren pa Point, fastan vi bada var sa trotta av att jobba dubbelt. Saknar att jobba/bo med dig, bade pa GC och Oslo. Saknar att tramsa mig med dig och saga saker som "Hur lang tid tar det egentligen?!" ,"Men vem ar det som pratar?!" och "Jag kom pa det dar!" (HAHA). Saknar hur du spelar samma lat hundra ganger i rad och blir lika glad varje gang du hor den :) Te x "
Jag vet du vill ha mig" , "Rakata", ,"Whiskey Lullaby" och "Leende guldbruna ogon". Lilla Anna loppan fran Mora! Hoppas jag kan traffa dig nar jag kommer hem i januari...Eller om du en dag kommer hit som vi pratade om :)

Kl 9 pa morgonen nar resturangen oppnat, vi har precis jobbat 03-0730.

Kommentarer
Postat av: bina

va fint inlägg :)



awe, du behöver inte köpa nåt ju!! :) ser huvudsaken är att jag får träffa dig sanna-panna! :D puss

2008-12-05 @ 11:36:39
Postat av: spider

naaw så sött =)

Postat av: Anonym

haha ja bloggen e bra så man kan hålla lite koll på sig själv =)

2008-12-06 @ 18:49:21
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: Anna

Jaaa, vi ska absolut ga ut snart! Sara sa efter nasta torsdag, men det var bara var hon som kunde da alltsa.:)Nar aker du till Sverige btw?



KRAM

2008-12-06 @ 20:06:03
URL: http://hollywoodresan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback