Black & White Masquerade

Igar va de fest! Mina grannar Su och Jean firade sina fodelsedagar och hyrde ett hus i Hermosa Beach, ett jattemysigt hus precis pa stranden. Var skitkul! Temat var black and/or white och sa fick man masker nar man kom dit. Har alltid riktigt kul med grannarna och alla andra pa festen va helt imponerade over hur vi var sa tajta. Tydligen ganska ovanligt att folk i apartmentbuildings kanner varandra och umgas? Vi var 9 st fran vart lilla "Melrose Place" som var dar och horde flera ganger "jaha ar du ocksa en granne till Su och Jean?"
Var trevligt att traffa nytt  folk, typ bara folk inom filmindustrin man traffar i denna stan. Men kanske inte sa konstigt.

Hade med blommor och en snogubbe ballong (som halshoggs senare under natten)



  

 
Folk tog av sig maskerna efterhand (och min gick sonder). Men de va en kul ide me masker :)
Just de, min kamera gick sonder :( fan, natt knas med linsen. Hur lyckas jag? Bilderna har ar mina och Malins blandat.
Alla vi grannar sov over utspritt i hela huset. Jag och Malin trangde ihop oss med Tom och Mark. Haha, Tom fick spoona med Mark :P  9 pa morgonen akte vi hemat, senare skulle vi ju till Swedish Christmas Fair i downtown!


morgonen efter, kallt vader!

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad fina du och Malin är! Jag beklagar sorgen för snögubbe ballongen...

Postat av: Andrea

Åh, du har gjort naglar! Så fina! Avis! Och klippt sig lite också va? Saknar...

2008-12-08 @ 18:32:33
Postat av: Sanna

Hej!

Kul att du läser och kommenterar min blogg. :) Va fin du var tjejen! Kram!

2008-12-12 @ 00:22:15
URL: http://www.sannizle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback