Ecco

Igar blev de utgang, bade for att fira att finals ar sa gott som over, och for att fira att de gar sa bra for Anna. Hon har startat European School of Makeup, och de ar redo att oppna narsomhelst nu :)
Vi var forst hos mig och drack litta vin, sen vid halv 11 akte vi vidare till Ecco som precis oppnat/nyoppnat/nan slags event iallafall. Ratt litet stalle, som jag sa till Sara, bara lite storre an lokalen pa Flybjarsvagen, haha.
Traffa pa Paris Hilton vid kon till toaletterna, tjejen som vann hennes tv-serie var vid hennes sida. De satt en stund vid bordet bakom oss men sag himla uttrakde ut och pillade med sina mobiler. Halla, jag vill ju se party-Paris som dansar pa soffor! Jaime Foxx var dar och upptradde, slappt natt nytt album tydligen. Jag trodde mest att han va skadespelare/komiker.
Var trevligt att traffa Anna igen, vi tre ska ha glogg-kvall snart - fixa lite julstamning :)


Jag & Sara hade av en slump exakt samma monster! Olika farger o modeller men samma tyg.

Idag har jag bara slappat och jobbat med mitt project som jag ska lamna in mandagmorgon. Har aven bokat biljett till en nyars-event, berattar mer om det imorgon :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack for igar gumman det var jattetrevligt att traffa er igen! :O) Hoppas du kom hem ordentligt och att pengarna rackte for taxin sen!

Ser verkligen fram emot glogg-mys i veckan!! PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback