Sista dagarna i skolan

 
Haha, hittade denna videon i Carolina Gynnings blogg, skitrolig! Gillar hans moves :P
"Everyday Normal Guy" ar ocksa bra. Har ni hort talas om honom innan? Jon Lajoie.
Det hade inte jag iallafall.

Idag hade jag en business presentation pa morgonen, gick skitbra faktiskt men min grupp tog verkligen en risk med var lite galna presentation, men professorn gilla de! Svart att forklara pa bloggen hur den gick till. Men vi gjorde en presentation om Job Interviews...Hade tips och rad sen gjorde vi en "pjas" :Jag va intervjuaren pa en advokatfirma (Jonsson&Hodnett), sen hade vi en som gjorde Do's och en som gjorde Dont's typ...haha svart att forklara men de hela avslutades med att killarna fajtades med lightsavers fran Star Wars! HAHA! Jag va sa orolig for jag och tjejen i gruppen ville INTE avsluta de sa, men han garanterade att de skulle bli bra och de va faktiskt riktigt roligt, medans borjan av presentationen var informative och profisonell.
Fick ett sms av en av killarna fran min grupp innan dar det stod: I spoke 2 the professor...She loved the whole presentation!!! Her exact words were *Look 4ward 2 a very good grade!*
De va unikt, och mycket intressantare an alla andras ;)

Efter skolan kom kusin Jenny hit sa hon kunde se hur lagenheten blivit, hon var ju med nar vi skrev kontrakt men da hade vi inte en enda mobel! Hon va har typ en timme sen skulle hon till mammoth over helgen sen back to London tisdag. Ska kanske ses mandagkvall om jag kan, har ju massa finals nasta vecka. Imorgon maste jag jobba med min engelska paper, se om jag far ihop natt alls...Lite sista minuten. Na, nu ska jag slanga ihop en sallad.

Kommentarer
Postat av: Anna

Skont att det gick bra!! Lycka till med alla finals...

Postat av: catharina

fan va rolig den redovisningen låter.. ni skulle filmat den så alla fick se^^ som när du alltid ville filma när vi hade slagge haha...

2008-12-05 @ 13:45:54
URL: http://liljahazard.blogg.se/
Postat av: Andrea

Lycka till gumman! Du grejar det fiiint tror jag! Kram!

2008-12-05 @ 23:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback