FINALS

Har nu haft final i advertising, business och nu om ett par timmar ska jag ha english final, da vi skriver en in-class essay. Fick veta vad mitt team fick pa businesspresentationen (den med star wars avslutningen) 97%!  bast i klassen! 
Engelskan kanns lite sisadar, men snart ar det over, antligen. Har valt klasser till nasta termin men kommer antagligen inte fa behalla dom. De blir spikade forst efter man betalat, sa betalar man inte inom fem dagar blir man droppad automatiskt. Och eftersom CSN inte betalar ut forran, ja ingen aning, sa kommer jag antagligen fa ta klasser pa daliga tider med kassa larare, eftersom de andra kommer blir fulla. Nu har jag valt perfekta tider o larare men men, far hoppas pa det basta. (jag ar inte negativ, bara realistisk) MEN, tror de racker man betalar enrollment feen pa 240 dollar och inte den totala summan, sa kanske kan skrapa ihop de pa nan vanster. Ska prata med skolan imorgon, de ar medvetna om hur svart svenskarna har det med CSN.


Igar efter skolan gick jag och Malin ner till stranden, hon skulle fota massa till sin fotoklass. Slutade med att vi gick hela vagen till Venice och da var vi precis vid kusin Jenny sa vi gick hem till henne en svang. Malin skulle vidare hem och plugga men jag och Jenny gick o kakade lunch pa RAWvolution. Det va riktigt varmt ute igar, skont, men det marks att det ar vinter for det ar ofta kallt nu... Men ratt mysigt det med :)

Kommentarer
Postat av: cathalina

du ser1 jag är en nörd... fast det var bara slutet som var sådär påverkat. resten handlade inte alls om det. och de var inte samma människor heller. va fin du är med julgranen^^ Kram!

Postat av: Ma&Pa

Nu snöar det igen! VAD synd det är om dig som BARA har 15 grader! Ska bli SÅ mysigt att få hem dig i Januari.

Kramizar

Ma&Pa

2008-12-11 @ 23:46:45
URL: http://www.gittelina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback