Fyndarn

Haromdagen nar jag kom hem sa sag jag en mobel i granden bakom vart hus, tankte att den sag val okej ut sa jag hamtade Malin sa bar vi in den och damma av den. Den passa perfekt som tv-bank! Innan hade vi ett skrivbord som Sara inte anvande langre, sa nu har vi satt det i koket istallet i den tomma hornan. San skillnad de blivit i vardagsrummet nu med tv-banken och moblerna fran Mark.

Mitt sovrum ar in till vanster och malins rakt fram dar i hallen.
(man ser ocksa mina uggs-liknande vinterskor)

Bra man ar uppmarksam pa skrapet i granden, hehe.. skrap-samlar/fyndar genen har jag nog fatt fran min far :)


Annars? Ar superstressad over alla finals nasta vecka....Och inlamningar....Ska gora en I-Search paper i engelskan, det ar INTE en research paper, utan allt arbetet infor en hypoptetisk research paper om HUR vi hittar information och hur vi vet om den ar authoritative?? 6 sidor!! Jag upprepar, 6 sidor? Halla? Jag har kollat pa lite bocker kring mitt amne och pa lite artiklar pa skolans natverk...Men jag kan verkligen inte se mig sjalv lamna in detta alls. Den ska in pa mandag och jag har inte direkt borjat...Har ju laxor i andra amnen ocksa, nagot maste lida tydligen?

Langtar iallafall till helgen, ska barnvakta fredag men sen pa lordag ar det fest :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det har du garanterat hehe :-)

Många "fynd" han har gjort under årens lopp.

Puss&kram

2008-12-03 @ 14:03:21
Postat av: Sanna

det blev nice! :) Kul när man bara hittar grejer sådär. Jag gick runt kvarteret och spande förut för å se om jag skulle ha samma tur. Det hade jag inte..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback