Julafton & Juldagen



Det blev en jattemysig jul och aven lite hanukkah pa ett horn :) Maurice bjod hem mig och Sara till honom, han hade aldrig firat jul innan! Men sa gullig han va, fixade julgran och julklappar och hade julmusik pa nar vi kom.
Hade forberett genom att handla mat pa IKEA men en del var ju slut sa innan vi akte till Maurice handlade vi det sista.
Pa kvallen at vi spagetti och kottfarssas och vitloksbrod, inte typiskt juligt men gott ;)
Juldagsmorgon at vi pepparkakor och te, tittade pa massa klipp pa youtube och bara slappade. Satte igang och gora julmat men kottbullarna var forst ganska konstiga, men efter lite experiment blev de hyffsade, hehe. Korde mammas trick och hade i sweetchili sas, funkar i allt! Hade prinskorvar och agghalvor, knackebrod och kaviar. Gud va matt jag blev men browniesen skulle ocksa bakas :)

Hade en paus da vi oppnade julklappar, blev jatteglad, fick en kaffekokare av Sara!
Hon hade snappat upp nar jag namnt att mitt snabbkaffe var slut och till kaffekokaren fick jag ocksa en Zoegas-kaffe och kaffefilter ;) Nar jag dricker och blundar sa skulle jag lika garna kunna sitta i koket i Paarp! Fick ocksa en ny tub av min favorit brun-utan-sol, det behovs i denna kylan nar det inte gar att sola och man kanner sig som en blekfis.
Tyvarr har jag inte fatt mitt jul-paket av mamma och pappa, trist att det inte kom i tid men det blir kul nar jag an far det :)

      
Christmas L.A style ;)            Ingen Jul utan Kalle!


    
Tinosh var med saklart!       Happy Hanukkah!

Kommentarer
Postat av: Ma&Pa

gumman. blir så ledsen att du inte fått vårt paket:-(

Hoppas det kommer snart, jävla posten 14 Dagar alltså SHIT.....

Mor & Far


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback