Justin on SNL

HAHA! Denna sag jag for nan vecka sen och varje gang jag hor Beyonces "Single Ladies" sa tanker jag pa denna videon, med andra ord sa ar den laten forstord for mig, haha. Justin ar med i borjan pa weekend update sen efter de kommer den med Beyonce.
 

Denna helgen har jag bara tagit de lugnt, igar och idag var jag barnvakt for tjejen (Sophie ,7 ar) som Sara annars ar hos. Har glomt hur aktiv man va i den aldern, leker man nagot sa trottnar man och ska leka nagot annat 5 min senare. Jag har spelat data-spel, ritat, hoppat hopprep, dansat pa dansmatta, hula hoops, racat med bil, lekt pjas,bakat brownies, julpyntat i huset, filmat henne nar hon mimat/dansat, latit henne pyssla med mitt har/mala naglarna, sett film, packat hennes vaska infor new york och sakert nagot mer?
Nu i veckan maste jag plugga sa mycket jag orkar och lite till, Finals nasta vecka! prov och inlamningar..
Men efter den 11 December har jag lov till den 17 Februari, snacka om fritid! ska forsoka barnvakta mycket. Sen blir de sverige den 13-27 jan :)

Kommentarer
Postat av: spider

kuligt att du hittade mig igen =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback