Pokernight

Kandes jattetrakigt efter Malin akt igar, och den javeln lagger in en bild pa Facebook dar hon ater kebab! Oh va jag langtar efter kebab. Svensk kebab ar sjukt gott men den pa GC var annu godare. un kebab de pollo con aioli y mucho picante, por favor!

Igarkvall foljde jag med Su och Jean pa pokerkvall hos nagra av deras killkompisar, var riktigt trevligt fastan jag inte spelade. Skrattade sa mycket att jag hade ont i kaken! Su ar sjukt bra pa sprak och Felix och Jocke har lart henne massa tontiga fraser som hon memorerar. Igar satt hon och sa "smutsig" och "rajtan tajtan" som inte ar sa latt att oversatta, sa det fick forklaras som "get your groove on" ;)  En dag helt ur det bla skrek hon "Din mamma!" till mark, haha. 
Jean vann pokern :)


Jag & Su i lordags

Haha Alex Schulman ar sa rolig, gillar detta inlagget om jordskalvet i Skane, precis min humor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback