Popstarz


Jag ber om ursakt for mitt forra inlagg, hur kul ar det att lasa sant? Jag blev lite upprord bara och behovde fa ut det, men nu ar jag glad att jag inte jobba for jag hade en jatterolig kvall! Everything happens for a reason..
Mark kom hem fran jobbet och nar hon titta in genom fonstret och sag mig deppa pa soffan sa bara skaka han pa huvudet och fragade om jag ville med till en bar natt kvarter harifran. Okejda, pa med "uggsen" och foljde med grabbarna. Var jattetrevligt, spelade biljard och drack ol :)
Hade bestamt mig for att hanga med tjejerna sen ocksa, sa nar jag kom hem fran baren va de bara att byta om till klackarna. Akte till Crown Bar som var mysigt, men musiken var inte sa bra den kvallen sa efter nan timme akte vi vidare till
The Factory som pa fredagar har Popstarz, en gayklubb alltsa. Det forsta stallet i L.A jag betalat intrade pa, haha.
Det va saaaa roligt dar! Typ 90% bogar och jag tror inte tjejerna som var dar var gay faktiskt. Siken stamning, verkligen disco-kansla! En av de forsta latarna som spelas var SpiceGirls - Wannabe, och hela kvallen spelades de typ kylie minogue, pussycat dolls, katy perry, madonna och manga bra latar med grymma remixer. Behover jag ens saga att det va jubel nar Britney spelades?!
Kan inte komma ihag sist jag dansa sa mycket, verkligen ett dansstalle!
Gaykillar e sa sota, trodde inte de skulle uppskatta att vi tjejer var dar men de var sa gulliga. Fick hora kommentarer som "oh my god, you are so fucking cute!", och nar jag dansa " come on girl, work it!" :)
De hade utlottning av ipods och killen som vann var utkladd i drag, nar han visade sitt id for att bevisa att det var hans namn som ropats sa han pa scenen "you look better as a boy!" Efter utlottningen kom det massor med confetti fran taket  och sa spelade de Mariah Careys - All I want for Christmas is you. Sa harligt!
Fick en san lapp med free admission for mig och en van den 26 Dec, ar du pa Sara? :)


En bild fran i somras, sa langt har jag hade! Blir inte sa manga nya bilder nar min kamera e paj, ska se om det kan sjalv-laka. Nar jag ar i Sverige ska jag kolla om jag har nan slags garanti pa den. Den koptes ju i Maj..


Update:
Glomde skriva hur snygga alla killar var dar! Har varit besviken och undrat var alla snygga killar ar egentligen, och nu vet jag. Snygga killar i L.A ar gay! Sa ORATTVIST.

Kommentarer
Postat av: Maria

Grym blogg! Jag har några frågor som jag hoppas at du kan svara på. Jag funderar nämligen på att åka till LA till hösten och plugga på SMC.



Hur lätta/svåra är kurserna, antar att det är mycket mer krävande än här i sverige?



Hur länge pluggar man, om man vill få en degree.



Man får studiemedel från csn va, hur mycket är det?



Andra saker som är viktiga att tänka på, vart ska man börja någonstans (alltså börja med att fixa skola eller visum osv?)



Hoppas du orkar svara :)

2008-12-21 @ 14:24:45
Postat av: Ma&Pa

Ja visst är det så, Gaykillar är söta :-)

What a waist!



Puss&kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback