Skiiiiiiiiit

Fuck skulle egentligen jobba ikvall sa ringde hon nu och cancla for de skulle inte ut enda, samma sak hande forra veckan. Jag ar inte arg pa dom alls for de e sa sjukt snalla, bara de att jag raknar ju med de pengarna och tankte handla mat imorgon. Sa javla trakigt med lov nar man inte kan gora nanting, har inga pengar och de flesta har akt ivag. Su fragade innan om jag ville med till Crown bar ikvall men da trodde jag att jag skulle jobba. Kan folja med nu men fortfarande vet jag inte om det kommer kosta nagot, och har anda inget att ha pa mig. Jag tycker sa synd om mig sjalv att det ar patetiskt. Som jag sa till min bror innan: jag hoppas detta ar den samsta julen i mitt liv for da blir det bara battre sen. Nej, nu ska jag sluta gnalla.

Kommentarer
Postat av: sara moune

hej gommsi, ähvi kommer ha en underbar jul, vi får hitta på nåt mysigt när ja slutat (0m ja nu jobbar) i kan väl baka gottit och ha tnda ljus och kolla på film och sånt myspys :) du kan alltid kolla igenom min garderob och ta me nåt hem som du kan låna tills nästa gång du vill ut, de finns lösningar till allt vettu, o de innebär inte alltid pengar. puuuss, ringer dig när ja slutar imorgon efter 5 så kan vi göra nåt kul :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback