Swedish Christmas Fair

Var ju inte superpigg pa sondagen efter bara 4 timmars somn, men ville verkligen till The Shrine och pa Swedish Christmas Fair. Caroline var med i Luciataget och hon hade fragat om jag ville va med men det ar inte riktigt mig grej, (fegis). Trots att vi var vakna flera timmar innan det borja blev vi sena. Hann dit precis i tid tills Lucian skulle fa halsband, ingen mindre an bond-bruden Maud Adams som holl tal :) De var meningen att Dolph Lundgren skulle halla tal men han cancla tva dagar innan, javla diva ;)
Dar fanns hur mkt som helst man kunde kopa, men jag kopte bara en julmust for man kan ju inte slosa pengar pa sant i dessa tider. Fanns tuffa trojor med "swedeheart" och "got glogg?" (istallet for got milk, haha). I en horna visade de Kalle Anka och hans vanner firar jul, skulle kopt med mig en dvd innan jag akte. Kan youtuba de den 24:e?


Jag, Caroline, och en kottbullsmacka.

Nar jag stod och lyssna pa de svenska jul-latarna fick jag verkligen kampa for att inte borja grata, ogonen bara fylldes med tarar, vet inte varfor jag blev sa kanslig? Det va sa vackert och jag har inte sett lucia-tag pa flera ar...Hela stallet var fullt med hundratals svenskar, det va sa juligt och mysigt. Fick faktiskt hemlangtan nar jag tankte pa hur ensam jag kommer va nu. Malin aker hem och de flesta andra aker ocksa hem till sina familjer. Vad ska jag gora?!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ah, jag onskar att jag varit dar, adam orkade inte och jag trodde ni var tvungna att plugga! Borde ringt, dumma mig...:( Nu maste jag dra till ikea och kopa glogg...



Men gumman, jag trodde du skulle aka hem till sverige over jul, blev det inte sa? Vad trakigt :( Men Sara e val har? Och ja me! Vi kan ha svensk glogg-kvall hehe...:P Ska kopa julgran pa onsdag..



Pratade med Sara om att ga ut pa torsdag btw, girls night out hehe...



kramis

Postat av: Anna

Jaha ok...ja vi far gora vart basta for att fa till lite julstamning har!! :) Jag ska allt lara dig att dricka glogg hehe...:P



Det ska bli saaa kul pa torsdag - jag kommer inte ens IHAG nar jag var ute ALLS sist, haha...:) Jag har ingen aning vart vi ska ga, tankte du och Sara skulle fa bestamma det and I will be there :)

2008-12-09 @ 04:55:40
URL: http://hollywoodresan.blogg.se/
Postat av: Kimmy

Vi tänker på dig här hemma iallafall, julen blir inte detsamma utan dig, hoppas fortfarande på ett mirakel (typ trissvinst) så jag och Andrea kan komma över och fira jul i LA. Saknar dig / brodern

2008-12-09 @ 15:11:50
Postat av: marros

Hej :) du ja tänkte fråga bara... när du åkte utomlands första gången för o jobba, hur gjorde du med folkbokföring..tänkte om du utvandra eller så. Det e ett himla krångel me allt de där för mig iaf :/ hoppas allt e bra! kram /m

2008-12-10 @ 17:55:34
URL: http://marr0s.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback