Yes Man, Hiking & IKEA

Yes Man med Jim Carrey var grym! Han ar ju alltid rolig och denna filmen var inget undantag. Sag den pa bio i lordags. Tyvarr kom vi in i salongen lite sent och da var nastan alla platser tagna, sa trakigt nar folk tvunget ska lamna EN plats mellan de brevid, for man kommer ju oftast tva och tva och man vill ju sitta brevid varandra.. Hittade tva platser typ langst fram och screenen ar aningen storre har in i Sverige, men man vande sig ganska fort ;) krangde popcorn och svenskt godis Sara fatt skickat till sig.



I sondags akte vi till Hollywood med Tinosh for lite vandring, skitfint vader och varmt i solen, sa harligt. Utsikten ar to die for, helt otrolig... Inte minst nar killar kommer springande i bar overkropp, hehe :) Tinosh e sa go, jag vill ocksa ha husdjur (tre vovvar pa andra sidan jordklotet ar inte samma sak) Men de va som gud laste mina tankar for nar jag kom hem fragade en granne om jag ville passa hennes fluffiga katt Angel medans hon flog till Colorado for att hamta hem en hund hon kopt. Sa den gick runt har och mjaua och gosa.

Gosar med datorn + reklam for min blogg ;)





Igar var vi tvunga att preppa infor Julen och da ar det enklast att aka till IKEA, home away from home :) Gick ett varv men behovde energi, mot resturangen och kottbullar, mmmm. Tyvarr var mycket av julmaten i mataffaren slut men kopte iaf prinskorvar, kalles kaviar, julmust, och goda efteratter. 

Idag vakna jag av mitt brandalarm som talade om att batteriet behovde bytas genom att pipa skithogt varannan minut. Ringde Mark, vad ska jag gora?! Han sa att jag skulle ta ut batteriet, jag gjorde det, den pep fortfarande. Satte i batteriet igen, nu var den tyst ett tag men fortsatte...Knacka pa hos Jean, hon bjod pa kaffe sen gav vi oss pa alarmet igen med Mark i telefon. Han sa att vi skulle disconnect den fran sladdarna helt. Gjorde det men...STILL BEEPING! Man blir ju galen. Sa vi rullade in den i Malins tacke (hon ar inte har) och gomde den i garderoben. Nu hor jag den inte :)

Inrullat brandalarm.

Kommentarer
Postat av: bina

Hahahaha!! Lösningen på brandlarmspipandet var helt klart sååå Sanna!! :P Haha! Saknar dig! Men nu är det inte så långt kvar tills vi ses! :D God jul! Puss

2008-12-23 @ 21:28:01
Postat av: Anna

Hihi vad kul!!! kramis

Postat av: Anna

Och god jul! :)

2008-12-24 @ 00:14:40
URL: http://hollywoodresan.blogg.se/
Postat av: sara moune

hahahaha du e fan för rolig! hade helt glömt bort att vi såg yes man! wtf den som va så bra hur kan man glömma de!? längtar tills imorgon weeeeei puss babe

2008-12-24 @ 06:49:06
URL: http://saramoune.blogg.se/
Postat av: catharina

HAHAHHAHAHA!!!!! Den ser ut som en ledsen jabba de hut... hahhaa... God Jul min vän!

2008-12-25 @ 11:40:16
URL: http://liljahazard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback