Snabbvisit i Helsingborg

Började på ett nytt säIjjobb (för ett annat företag) i lördags, står på köpcenter och säljer såna här: www.tmcnorway.com. Enbart provision men jag tjänade 1400 på en dag så det känns bra! I söndags fick vi veta att det tyvärr var fullbokat på mässan vi ville följa med på, så därför ska de höra av sig nu på söndag om när vi ska jobba. Det ska finnas gott om jobb till oss så vi vill verkligen satsa på detta.
Eftersom vi fick lite ledigt nu så bestämde jag mig för att åka hem ett par dagar, bara slappa och sen ta med lite mer grejer upp till Oslo. Så jag kom hem i tisdagskväll, bara Jonna visste att jag kom :) åker tillbaka till Oslo imrg! En butik jag sökt jobb i ringde o ville ha mig på intervju. De ringde precis när jag kommit till Sverige! Så jag skulle ringa på måndag, fast vill ju helst ha tmc-jobbet.. Trivs skitbra i Oslo så jag har tänkt stanna till juni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback