Startar om!

Slutade på promotörsjobbet idag, kände att det inte va för mig. Många fördelar men också flera nackdelar!
Ska leta upp annat jobb, typ butik, café, resturang.. Vill iaf stanna i Oslo, men sen fick vi idén att dra upp i Norge o typ rensa fisk eller nått..Haha får se vad det blir! Anna ska försöka på promotörsjobbet ett par dagar till och se om hon vill stanna.
Idag ska jag skaffa norskt telefonnummer, fixa lite med CV sen söka massa jobb innan helgen.
Det e bara en av killarna som har jobb så vi andra arbetslösa har suttit här o kollat kassa filmer. Hoppas de går fort att få nytt jobb, vill kunna spara lite pengar och gå ut o festa..

Kommentarer
Postat av: sabina

Hej hej! Ja, i mitt svar på ditt sms skrev jag ju annars att jag kommer upp om en vecka. :P Lär inte komma upp helgen efter..
Vet inte riktigt hur vi ska göra med dina linser för jag praktiserar en massa nu denna veckan fram tills att jag (och Y) åker iväg till Oslo. Har lite annat också så jag är typ aldrig hemma. :( Skulle vara att man kanske möts upp innan Oslo-bussen går, på Knutpunkten?
Vet inte än vilken tid så skriver till dig igen! Hoppas allt är bra! :) Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback