Jobb i Oslo!

Pratade med Anna i fredags och hon hade sökt ett jobb i Oslo. Så då tänkte jag direkt att jag också kunde åka dit och söka jobb på plats. Men så sökte jag samma jobb som Anna och hon intervjuades i måndags och jag igår. Igår fick Anna veta att hon fått jobbet och idag ringde de mig med :)
Så vi börjar nästa vecka. Det är en reklambyrå som heter Face2Face, vi ska jobba som promotörer. Alltså stå på tex köpcenter, flygplatsen, events och marknadsföra produkter och tjänster.
Det e skitbra eftersom jag till hösten tänkt läsa Communications, ska plugga på Santa Monica College om jag kommer in och om jag får studielån. Tycker det e intressant med Reklam/Marknadsföring.
Trivs jag inte med jobbet an nån anledning så stannar jag nog ändå i Oslo och skaffar nått annat jobb.
Ska bli spännande om man hittar nånstans att bo?!

Kommentarer
Postat av: sara moune

lycka till gomman =))
hoppas du trivs i Oslo
hör av dig om du vill ha nån mer info om SMC annars ses vi förhoppningsvis snart weei ;))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback