Follow your heart. Live your dream.

Köpte ett nytt armband där det står just så, "Follow your heart. Live your Dream".
Försöker verkligen leva så... Och jag är ganska nöjd änsålänge :)

Igår gjorde jag om min hårförlängning, så nu är de långt! Liiite mörkare blond nyans. Har en väldigt naturlig färg..
Fast håret är fejk ;)

Annars är allt bra...Inför USA är allt fixat - Flyg, visum, CSN osv. Dagarna går så fort nu också!
Jag planerar så att jag hinner med det mesta, som Oslo nästa helg , ska bli jättekul!
Kommer sakna alla mina söta vänner när jag flyttar, detta tillexempel:
Parkerar i ett parkeringshus inne i stan och av slumpen parkerar Andrea brevid mig. När jag kommer tillbaka sitter denna lappen på bildörren:



Så gullig! Så nu sitter den inne i bilen som en påminnelse om att änglar faktiskt finns.


Kommentarer
Postat av: bina

va fin färgen blev gumman! :D hehe mm, fast jobbar så kan inte ses förrän lördag kväll då ju. puss!

2008-07-20 @ 21:33:47
Postat av: Andrea

Naaw, vad gullig du är! Men det gör ju ont i hjärtat att veta att du inte kommer finnas i närheten, fast i hjärtat finns du för alltid. Och vi ska ha tät kontakt via msn, telefon och mail! Pnuss!

2008-07-20 @ 21:33:47
Postat av: bina

Låter trevligt men jag kommer inte att orka. Har blivit jätte sjuk nu och ska dessutom jobba extra på lördag utöver mina vanliga timmar. Bara jag blir frisk tills dess dvs. ='( Puss

2008-07-23 @ 11:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback