Oslo

Det blev en mysig Oslo-resa fredag-tisdag!
Synd bara att bussen tar sån jävla tid, 7 timmar. Varje gång inbillar jag mig att äh, det e väl inte så farligt om man har tidning, musik osv...Men sen sitter man där "Men hur lång tid taaar det egentligen?!" haha!
Denna gången var extra jobbig, i en timme stod bussen heeelt still pga trafikstockning. (säger man så?)
Sen efter det fastande vi i tullen i typ 45 min, knarkhundar kom ombord och allt. Två killar fick inte gå på igen ;)

Till slut kom jag fram i Oslo och Mona (och hennes nya bröst ;)) mötte mig. Vi grillade i St Hanshaugen. Kjempekoseligt!
Parken var full av folk som grilla och spela musik. Gamla rumskompisar från kollektivtiden dök upp =)
På lördagen solade vi i parken sen på kvällen festade vi och gick sen ut, Tiger Tiger!

Söndagen blev lugn, var på Cafe Sör ett par timmar sen sov jag hos Anna i Langhus. På måndagen tog jag tåg ut till Strömmen där Sabina jobbar. Åkte in till Oslo sen och mötte upp några på Lektern på Aker brygge.
Får se om Mona och Anna kommer och hälsar på mig i Helsingborg min sista helg, skulle va skitkul..




Kommentarer
Postat av: sara moune

måste bara säga att ditt hår e jätte fint gomman :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback