11 augusti

11 augusti åker jag till Los Angeles. Underbart!

Vad som annars händer nu är väl att jag jobbar, och meckar med papper till skolan och alla förberedelser.
Imorgon ska jag till malmö och fota mig till visum-foto. Sen ska jag väl gå runt lite i Malmö och njuta av min lediga dag!
På lördag ska jag till Make-up store på rådgivning och sen shoppa smink för 500:-. Fick det av K & A i julklapp, snällt :)
Lördagkväll ska Åsa ha födelsedagsfest i hamnen men blir ganska lugnt för min del eftersom jag jobbar på söndag.

Kommentarer
Postat av: Svägerskan

En dagligt uppdaterad blogg med bilder tagna med din nya fina kamera är ett krav från alla oss du lämnar i Sverige under dina år i Staterna. Alla som tycker som jag kan skriva in en kommentar nedan här i denna nyss uppstartade "protest/önske-lista". /Andrea - skapar uppror med små medel

2008-06-13 @ 16:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback