JAG KOM IN PÅ SKOLAN!

WOHO! Kom in på skolan!
Det trodde jag att jag skulle göra hela tiden men man kunde inte va 100... Men nu är det så :)
Har fått ca 7000 papper som det ska fixas och donas med, en jävla massa jox...
Har bokat tid hos Amerikanska Ambassaden i Sthlm så jag ska dit den 23 juni, visum måste man ju ha.
Sååå i augusti åker jag till Los Angeles för att plugga på Santa Monica College!!
Ska boka flygbiljett i dagarna, blir troligen den 12 augusti, sen ska jag på informations-seminarie den 13.

Annars?
Kommer inte orka skriva om Gran Canaria semester men det var riktigt kul att vara där, kändes som man aldrig varit därifrån. Som ett andra hem! Känns så vanligt och normalt att gå runt i San Fernando, handla 60 cents vin på Spar, Vingla ner på Chic 4 på morgonen, Prata fylleångest med Rebecka på stranden, ställa konstiga frågor till kloke Andreas, Ignorera inkastare vid Kasbah, Lyssna på Wisin & Yandel om och om igen... :)

Kom hem förra onsdagen och började dagen efter att jobba på Leksaksmagasinet i Ängelholm!
Kommer jobba ganska mycket men hoppas kunna vara ledig nån helg så att jag kan åka upp till Oslo och hälsa på lite vänner...Kycklingsallad och Kaffe Mocka på Cafe Sör! Ska vi boka de?
Sen fest på kvällen sååklaart. Kharma? Stratos? Nått Reaggeton-ställe? :)

Kommentarer
Postat av: Madelen

Hej!!!



Hittade på dig på Saras Blogg...

Tänkte bara höra hur länge du fick vänta på svar från skolan?

Vart lite sen med ansökningen jag :/ men det blev tydligen förlängt sista ansökningsdag...

så jag hoppas :D



/Madelen

2008-06-24 @ 11:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback