Midsommar

Idag är det midsommar!
Jag jobbade idag till 13 sen har jag bara slappat på soffan...Sett på Oprah, sen inspelade avsnitt av Playa del Sol.
Åh Gran Canaria i mitt hjärta :)
Kommer troligen aldrig mer åka dit, men jag har märkt att man aldrig ska säga aldrig.. Fast nu är det USA som gäller!
Gud va jag längtar, känns så overkligt. Har velat detta i säkert 10 år och ibland blir livet som man tänkt sig.
Är så nöjd med vad jag gjort sen studenten, hela säsongar-biten och Oslo. Gran Canaria var mest kul medans Norge var lite kämpigt, men är så glad att jag åkte dit.
Bjuder på en onykter bild på mig och Rebecka från vårt återbesök på GC i maj:


Ikväll ska jag till Sabina, inga direkta midsommarplaner. Men det ösregnade innan, och det hör väl till?! 
Imorgon ska jag till henne igen, men de blir de iaf lite fest kan jag tänka mig :) På söndag ska jag till Sthlm så jag
vill inte va för trött då..Ska ju till Amerikanska Ambassaden kl 08 måndagmorgon. Ska sova hos Ulrica som jag lärde känna på Gran Canaria första säsongen! Ska bli jättekul att se henne igen.
Hemresa till Helsingborg blir de måndagkväll, eller ja, flyger till Ängelholm.. Här kommer en bild från i lördags, Norra hamnen i Helsingborg. En HEEEEL regnbåge, skitfint! fast de syns inte på bilden.


Kommentarer
Postat av: Catharina

fan sanna... nu måste du uppdatera. även om det är skittråkigt och du inte vet vad du ska skriva. UPPDATERA!!!

Postat av: Bror

Sanna Americana ska bo i Sanna Monica, längtar redan tills vi ska hälsa på dig.

2008-06-28 @ 22:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback