Monte Feliz

Flygresan och allt gick bra, hamnade pa Monte Feliz  (http://www.fritidsresor.se/Resorts/Travel.aspx?id=16694&cat=2|277&entry=7&dest=12&city=15&type=cd&hotel=1692 ) som ligger i Bahia Feliz sa det blev helt okej! Kommer att aka ganska mkt taxi fram och tillbaka till Playa del Ingles, men nu tills pa mandag eller tisdag sa bor jag och Rebecka hos Andreas i San Fernando istallet, i det huset vi bodde i forsta sasongen :)
Sa det forsta jag gjorde nar jag hoppade av bussen vid hotellet var att ga upp, checka rummet, byta om, hoppa i sangen sen ga ner med vaskan igen och tog taxi till Avenida de Galdar! Sen hangde vi med Atlas pa middag ute i Meloneras sa det var mysigt.
Var pa stranden lite idag men det ar molnigt, hoppas det ar battre imorgon. Ikvall ska vi ut en svang :)

Kommentarer
Postat av: Emil

Låter grymt skönt me semester. Jag ska nog ner en sväng i augusti till mallis. =) uppdatera mera nu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback