22


Jag for 2 ar sen pa Gran Canaria nar jag fyllde 20. Jossan tog bilden pa mig sen
fixade hon till den och la dit en hollywood-logga. Kul med tanke pa var jag ar idag ;)


Idag fyller jag ar!
Mamma och pappa ringde imorse klockan sju och sjong for mig :)
Sen innan lektionen gick jag forbi starbucks pa skolan och kopte mig en kaffe, istallet for mitt trakiga pulver-kaffe har hemma. Tyckte jag fortjanade det idag :D Och nu nar jag kom hem fran spinningen sa gick jag in genom altandorren som var oppen, kande direkt hur gott det lukta och pa bordet ser jag liljor! Malin hade kopt dom och ett presentkort pa Coffee Bean till mig :) Blommorna ar sa fina, passar in har perfekt. Far kopa fejk sen sa att vi alltid kan ha de sa fint. Hade ingen vas sa hon hade satt dom i en tom SoBe flaska, men de va snyggt. Retro :P

 
Sanna betyder Lilja ocksa :)

Ikvall ska vi ut och ata sen ut i Hollywood, wooohoo!

Kommentarer
Postat av: Kym och EA

Hurra hurra hurra grattis på din födelsedag! Vi får skypa imorgon, vi har inte ditt mobilnummer och ringde påarp och de hade heller inte det så vi kunde inte ringa dig... Men vi hörs imorgon och hoppas du får en underbar födelsedag.

2008-11-17 @ 21:39:37
Postat av: Anna

GRATTIS! :)

Postat av: Åsa

Grattis i efterskott! Försökte sms:a dig men det verkar inte funka, även om jag skickar till rätt nummer, det du skrev här i bloggen. Well, hoppas du hade en mysig födelsedag iaf :) Puss!

2008-11-18 @ 09:14:21
URL: http://ausa.blogg.se/
Postat av: catharina

Grattis i efterskott! Förlåt att jag glömde säga grattis igår.. Men tusen gånger mer grattis idag!! :D Kramar till dig:) Vet du ibland går jag runt och tänker på hur du kallar allting tolle och då saknar jag dig massor. Kom hem!

2008-11-18 @ 19:42:52
URL: http://liljahazard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback