23 November

Orkar inte skriva egentligen, sitter och stirrar pa min essay som maste skrivas. Ahhh va jag langar tills den 12 december nar alla finals ar over, kommer fa magsar av all denna stress.
Var barnvakt i fredags till halv 11 och nar jag kom hem satt Malin hos grannarna och drack coctails sa det var bara att joina :) akte till en bar som vi varit pa innan, hade skitkul som vanligt :) Haha massa drama...
Var forbi Farmers Market har i Santa Monica idag, hur mycket som helst man vill kopa, gronsaker och annat gott. Synd man ar pank ;) Far mer och mer panik varje dag eftersom dollarn vagrar ga ner, den bara stiger. Helt gratfardig nar jag tanker pa alla skulder. Lanet racker inte om dollarn ar sa hog (knappt annars). De som jobbar pa CSN har ingen koll pa varlden och vad saker kostar, halla allmanbildning??


Kommentarer
Postat av: sara moune

ush ja jag håller me dig!!

men du kommer få en saftig peng nu till helgen ska du se om du jobbar både lördag och söndag :))

och dom e troll minsann men de klarar du, allt sophie ville veta när ja sa att en ny skulle komma va "is she pretty?" LOL jag visade en bild på dig och sa att du va jätte vacker och hon godkännde ;)

lämnade ditt nr till Ann igår så hon ska ringa dig i veckan.. stressa inte om din final, emaila din essay till mig om du behöver en extra opinion

Postat av: Anna

Ah stackare :( Ja nu har jag fatt mitt visum, sa nu far den garna ga ner igen - men jag tycker det ar sjukt att CSN inte reglerar sina bidrag sa ni klarar er pa lanen, det ar ju absurt!



2008-11-26 @ 00:58:28
URL: http://hollywoodresan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback