BirthdayPrincess


Tarta pa One Sunset!

Sara var jattegullig och planerade kvallen :) Jag, Sara, Traci, Caroline och Lina at middag pa Gyu Kaku, en japansk resturang dar man steker sjalv, suuupergott! Efter maten kommer servitoren och lagger ut bestick igen och vi hade ju inte bestallt efteratt an? Sara hade fixat sa de kom ut med marshmellows, kex och choklad sa att vi kunde gora smores, och de hade satt ett litet ljus i min marshmellow :)



Vi akte vidare till One Sunset, dar jag fick ha pa mig en tiara med "BirthdayPrincess", en san grej dar det stod "kiss me it's my birthday" och ett shotglas runt halsen med "Another birthday shot" :P
Hade skiitkul! Sen helt plotsligt kommer det en tarta?! Visste att Sara hade med nagot men fattade inte vad det var, hon hade ju den i en vaska, sa tyvarr var den lite mosad men de gjorde inte sa mycket, blev mest krig med icingen fran tartan, haha!







Tack sa jattemycket
Sara for allt!!! :)

Kommentarer
Postat av: Anna

I know!! I am sooo happy!! :)



Jag sa till Sara att nu ska maste ni ga med mig ut och fira!! KRAM och grattis igen, det blev en himla fest ser jag hehe...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback