Hiking in Malibu



Var inte direkt superpigg i sondags men ville anda folja med pa hajk!  Jag, Malin, Mark, Tom och hans tjej Angela akte upp till malibu, och efter att vi kort inom Coffee Bean for lite frukost madde jag battre.
Jag hade forestallt mig att vi skulle ut pa en langpromenad uppe i bergen men detta blev riktig klattring :P Kande mig som jag var i ett avsnitt av Lost och skulle ta mig till andra sidan on ;) haha men de va skitkul, jag ar inte alls "out-doorsy" men jag kan absolut gora detta till en vana, aka till olika trails och hika..
Hade ont i handerna fran klattringen och var skitig och utmattad nar vi var klara. Men pa kvallen var jag bjuden hem till Lina och nar jag duschat och fixat till mig var jag lite piggare ;) Hemma hos Lina bjods det pa vin och ost, min kompis Caroline var dar och 4 andra svenska tjejer som jag inte traffat innan.
Bilderna som jag lagger upp tog Malin med sin superkamera, nu far ni ett hum om hur dar sag ut.

Det va laskigt nar man trampade pa losa stenar och liksom kasade ner,
greppade vad man kunde och jag var hela tiden orolig for ormar!


    

Kommentarer
Postat av: sara moune

åhh ja skulle följt me!! attans

ser jävligt mysigt ut o jag behöver verkligen mer natur i mitt liv.

Postat av: Anna

Vad harligt, vilken grej!!

Hoppas allt e bra i ovr.:) kramis

2008-11-11 @ 20:33:20
URL: http://hollywoodresan.blogg.se/
Postat av: Leonardo

Snacka om att fröken storstad hade helt rätt utrustning för en hajk i bergen! snyggt dessutom...

2008-11-12 @ 16:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback