If I was a Rich Girl

Barnvaktade igar, enda gangen denna veckan. Brukar bli tva eller tre ganger i veckan och jag sager att jag alltid kan, planerar hellre min fritid kring det sa att jag kan jobba sa mkt som de behover mig!
Nu nar jag betalt alla mina rakningar sa har jag 100 dollar kvar pa kontot som ska racka hela november, kanns sadar kul faktiskt!  Hoppas jag kan jobba mer sa att jag far pengar som kan ga till nojen och julklappar ocksa.
Saa storigt att dollarn gar uppat, de betyder att man far annu mindre dollar pa kontot nar man for over. Kandes bra nar den lag pa nastan 6 kr, nu ar det val runt 8?!

Fyller ar nasta mandag, den 17/11 :D 22! Har redan fatt present av ma och pa (min sang) men de skulle va trevligt om de kom ett liiitet paket med svenska tidningar? Typ Veckorevyn och Moore? :)


Kommentarer
Postat av: Andrea

Ha ha! Typiskt Lillasyster-manér. "Jag kan tänka mig..." Jag är likadan med min familj. Usch, vi lillasystrar är något bortskämda, men det är ju inte vårt fel. Eller hur? ;)

2008-11-09 @ 12:39:18
Postat av: Anna

Jag hoppas den haller nagra dagar till bara tills jag har mitt visum! Sen kan den fa ga ner sa du far lite mer pengar :)

Kanske kan du sitta lite barnvakt till oss om det gar igenom sa vi kan ga ut och fira? Sa har du en slant till? KRAMIS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback