KandyHalloween at the Playboy Mansion


Klara!  "Army girls", redo for feeeest


De va skiiitkul, sa svart att beskriva!
Och laskigt som fan emmellanat, de forsta som hande nar vi var framme var att nan javel hoppade ut ut en buske och skramdes, haha! Inhyrda utkladda manniskor i Haunted Mansion ocksa, paminde om gasten pa Liseberg men mycket battre. Hon som ledde oss tyckte att jag och Sara skulle ga langst fram - tack for den! De hade gjort ett rum som en scen ur "The Ring", dar en tjej satt och sag pa tv, sen blir de precis som i filmen att nagon krop UT UR TV'N, sa laskigt. Och da nar jag inte var beredd stod helt plotsligt en ful fan mitt framfor mig! Vet inte hur manga som jobbade dar men duktiga var de ;)

Tog ju sjalvklart bilder i den legendariska "The Grotto", fast de va sa sjukt varmt dar inne. Minglade runt och kollade vad alla andra klatt ut sig som, jamfort med vissa var vi valdigt pakladda om man sager sa. Sen gjorde vi ju flera sana videos som jag la upp i forra inlagget, riktigt skoj! Och dar fanns mat, men glomde typ ata. Fast at natt kycklingspett och sallad, och senare pa natten fanns dar hur mycket kakor som helst :)


Sen sag jag mannen himself! Trodde ju inte han skulle va dar eftersom han hade en Halloween fest forra lordagen med. Men helt plotsligt gar han dar, typ en meter ifran mig - HEF!!
Sjalvklart i sin roda morgonrock. Han gick med nagra brudar, bodyguards och en kameraman. hur orkar han?
Mannen ar liksom 82 ar gammal! Men han ar tuff, en riktig legend..



1.
 2  3. 
4. 5. 6. 

1. Spelar lite foosball. I guesthouse tror jag det ar.
2. En tjej kom kladd som Borat! Vagat!
3. Haha, han var kladd som dick in a box (de va ingen riktig i alltsa)
4. Nagra apor i Hef's zoo, saaa sota!!
5. Sara och jag i grottan.
6. Nagra av mina grannar innan vi stack :)

Kommentarer
Postat av: catharina

haha ploppis?? :P ja det kan vi göra.. får se hur det blir med skolan.

Postat av: Andrea

Vad jaaag önskar mig? Åh, vad som helst från älskade USA! Allt med Starbucks-loggan blir jag överlycklig över! Eller kanske en cool tavla från L.A. Svårt att släpa med sig. Anything from over there. Ja, och att du kommer på min 30-årsfest! Det önskar jag mig allra mest!

2008-11-03 @ 21:11:37
Postat av: marros

okej, tack så jättemkt för tipsen.. Vi har hittat en lägenhet på nilo, till en början. Vet du om man när som helst kan säga upp den lr? e de uppsägningstid lr så? aaa fyfan ja längtar så tills ja åker , första gången ja åker iväg en längre period så :) ja det är atlas jag ska jobba på. Ja det verkar vara en riktig party ö :) passar mig perfekt haha. Läste nu att du bor i los angeles. Har alltid vart min dröm o flytta dit... får hoppas man kommer dit ngn dag :P Jobbar du och så där lr?

2008-11-03 @ 22:11:46
URL: http://marr0s.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback