Katsuya/S Bar/Coco De Ville

Hade en liten valvaka har igar pa kvallen, grannarna kom in och sa tittade vi tillsammans nar det var som mest spannande. Alla holl ju pa Obama och de va sa kul att han vann! Siket tal ocksa!
Efter talet, akte jag och Sara till Katsuya dar vi hade bord kl 10. Jag provade sushi som jag varit skeptisk till innan. De va gott ju ;) tror de handlar om att ata ratt slags sushi. Gick till S Bar som lag brevid dar vi motte upp med tva killar fran Saras gym, lite vin och drinkar blev de dar :) Mysigt stalle, litet och skitbra musik. Typ electro men inte san extrem. Tuff inredning ocksa!


Men dar va inte sa mkt folk och Saras kompis Chris ville vi skulle komma till Coco med honom pa Obama party. Sa hans driver hamtade upp oss och jag markte verkligen att jag va i hollywood nar jag steg ur bilen vid klubben. Papparazzis som star och fotar, massa kamerablixtrar. De fotar val oss "just in case" vi ar kanda eller jag vet inte.

Fick "Rock The Vote"-knappar  vid ingangen och snacka om stamning nar denna laten spelades!




Madde ju inte sadar jaaattebra nar klockan ringde imorse och jag skulle till skolan for min 8 class...Och sen spinning pa det, fy fan! Trodde jag skulle svimma nar jag bojde huvudet framat under strechningen :P
Nu har jag ingen aptit och de anda jag kunde tanka mig var chips och cola, sa det blev min lunch...hehe..
Ska snart pa engelskalektion och ha grammarquiz, yaay...


Ikvall ska min granne Mark bjuda mig och Malin pa sin specialpasta sa da hoppas jag att min aptit ar battre :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, hade man i sovrummen endast skulle det vara perfekt!! Suger att ha matbord pa heltackningsmatta nar man har en liten...:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback