Mobler!

Var granne bjod ju mig och Malin pa mat igar, jattegott! Smakade som san god pasta man ater pa fin resturang. Kryddig ocksa, de gillar jag. Sen bjod hans roomate Lucas pa glass - mint chocolate chip, yummy!
Borjade snacka mobler av nagon anledning, och da sa jag typ att ska du kasta natt sa ge de till oss istallet. Da sager han att han har bord och stolar staendes i garaget som han inte anvander som vi kan lana! :)

Sa igarkvall satt Malin och pluggade vid nya bordet :)

Gamla soffbordet satte vid brevid ena soffan vid dorren.
Sahar sag det ut forsta manaden, vi tog av lakanen for de va ju skitfula,
skitsamma att de under ar lite flackiga ;) Och sen har jag kopt matta sen dess.

Sa vi fick soffbord, koksbord och 4 stolar. Koksbordet har vi ocksa i vardagsrummet eftersom koket ar sa litet, sa nu far Malins cykel bo i koket istallet :)

Nar vi har rad ska vi kopa blockljus och annat som gor de mysigt, kanske nan vaxt ocksa.. Men de vi forst sparar ihop till ar en dammsugare, har dammsugit en gang sen vi flyttatde hit (Nu skams mamma). Vi lanade grannarnas dammsugare da men den va jattedalig sa gjorde ingen nytta. Ska inte kopa san konstig amerikansk modell..

Nu ar det langhelg! ar ju ledig fredagar och pa mandag ar det Veterans Day, va nu det ar bra for.
Saaa, va hander hos er da?

Kommentarer
Postat av: Anna

Ah har ni tragolv, vad avis jag blir...!!

Postat av: Leonardo

HAHAHAHAHAHA... Gittan skäms... klassiskt... Jag kan bara höra dammsugaren gå på extra varv i Påarp för att Sanna inte städar...

2008-11-08 @ 08:38:02
Postat av: Andrea

Nä nä, fel av kommenteraren Leonard. DAMMSUGARNA, det är plural på dammsugare i Påarp! ;) Gittan kan vara stolt för hon har en son som minsann drog fram dammsugaren under gårdagens inflyttningsfest då en kruka åkte i golvet. Så Sanna, om du inte dammsuger gör Kimmy det åt er båda!

2008-11-09 @ 12:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback