Hollywood says NO on prop 8






















Igar akte jag och Sara till en fest som inte var det roligaste jag varit pa ;) sa vi stannade bara
en liten stund sen kom med nan ursakt och akte mot Hollywood istallet - ett sakert kort! dar vet man att det ar kul!
Det blev Hush till stangning sen kopte vi med mat hem. Fyllemat maste va bland de basta som finns, haha!


Pa vag till klubben pa Hollywood Blvd var det varsta demonstrationen (No on Prop 8) Halv tolv pa natten,
helt sjukt. Nar vi korde fran festen tidigare kom typ 20 polisbilar, sen en svart bil, sen typ 20 polisbilar till -  pa rad i filen brevid oss.
Ingen kandis ar sa speciell att de behover san eskort (speciellt inte har i Celebrity City) sa jag tror faktiskt det va sjalvaste Obama himself :)
Man det om nagot drog ju uppmarksamhet till sig!

Demonstrationen var grym, filmade lite:


What do we want?! EQUAL RIGHTS! When do we want it?! NOW!

Idag har jag vatt och hikat! Skriver mer om det imrg, nu ska jag snart hem till Lina och mysa med vin och ost!

Kommentarer
Postat av: Ma&Pa

Ja det har säkert varit självaste Obama.Coolt!

Italiens premiärminister Berlusconi sa om Obama att han var Ung, Snygg och SOLBRÄND!!

Vilket nöt.

Puss&kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback