Run, Forrest, Run

Fy fan va jag hatar att springa...Springer en mile da och da med min fitnessclass, som ar 4 varv runt track (1.6 km) och de ar ju sjalvklart jobbigt och jag ar doende efterat. Och VARMT i solen, har ar ju alltid sol. Forra veckan sa Mr. Geha att vi nan av dagarna denna veckan skulle springa till stranden (typ 3 miles fram o tillbaka?). I tisdags hoppades jag att vi skulle slippa eftersom jag inte var sa pigg efter mandagen da min fodelsedag firades ;) Och tack o lov slapp vi pga luften som fortfarande var dalig efter branderna. Men idag slapp vi inte och de va ganska lugnt ner till stranden, lite nedforsbacke och de ar harligt att se stranden narma sig :) sprang forbi ett gang papparazzis som fotade Marcia Cross nar hon gick in pa en resturang. Val nere vid sanden stannade jag med nagra andra och andades lite, tankte ga anda ner till vattnet men ville inte fa sand i skorna och jag angrar att jag inte gjorde det, nagon sa att de hade sett delfiner! Jag maste ga ner till stranden oftare, det ar sa nara men jag har inte tid eller gor nagot annat...Har ar sa otroligt vackert sa pa mitt vinterlov nu ska jag verkligen njuta...Helgen blir lugn, ska barnvakta imorgonkvall och kanske lordag. Har sjuuuukt mycket att gora nu sista veckorna i skolan, har lite panik faktiskt :P Men de ordnar sig alltid!

Har ser ni hur nara jag bor bade stranden och skolan :)
(om den gar att klicka upp...blev konstig stor)



Denna bilden tog Malin var forsta vecka har nar vi var pa stranden.
Perfekt utsikt!

Kommentarer
Postat av: bina

haj! har provat och klicka på alla dina små bilder nu och det funkar så måste väl isf varit något med blogg.se? funkar iaf. :) puss

2008-11-21 @ 19:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback