Thanksgiving

Thanksgiving firar vi ju inte, bryr mig inte sa mycket om det heller for om jag minns ratt fran mitt utbytesar i USA 03-04 sa var maten ingen hojdare...Fast stamningen ar ju mysig :) Julen daremot alskar jag, sa har forsokt pyntat lite:


Notera glittret runt spegeln pa vaggen och tomten+snoflingorna pa rutan

Sen de senaste dagarna har vi atit julskinka som vi fick av en granne i fredagsnatt pa fyllan :) han fick den pa sitt jobb (resturang) och skulle gett den till Tom, men han lag dackad pa badrumsmattan sa jag la beslag pa den!

Annars har det hant mindre roliga saker har, haromdagen kom jag hem till en gratande Malin och idag kom hon hem till en gratande Sanna, fast man far forsoka va positiv! Vissa saker gar inte att styra over. Det loser sig pa nagot vis..

Det regnar i L.A! Det har ryktats om det i flera dagar och det ska tydligen komma riktigt mycket. Har varnats for mudslides sa folk har preppat infor det. Det borjade precis regna men det ar inte direkt osregn. Skulle va mysigt.
Imorgon ska H&M oppna pa Third Street Promenade, det finns ju andra i L.A men detta ar narmst mig :) De forsta 200 ska fa giftcard som ar allt imellan 10-250$ sa jag ska aka ner direkt efter min spinning och stalla mig i ko. Ohhh om man fick ett presentkort.. behover verkligen kopa en jacka, det kan va svinkallt om kvallarna nu.

Kommentarer
Postat av: Catharina

snöflingor? ser inga alls... fy va roligt det låter med giftcards! Det gäller nog att ställa sig i god tid, för folk har en tendens att gilla gratis saker;) när vi skulle hämta teaterbiljetter (jag och mamma) fick vi ställa oss typ 1-1,5 timme i förväg, och då hade redan massor kommit! tror vi blev typ nr 150 eller nåt sånt. men det kom folk hela tiden så en kvart senare var kön dubbelt så lång. Då delade dem up 250 biljetter. och det var ju bara lilla hbg:P men hoppas du får ett kort! Du förtjänar det:)

Postat av: Catharina

jahaaaaaaa



nu hittade jag snöflingorna.... på snöre haha:P finns det inte sån spray man kan praya på fönster så det ser sådär snöigt ut.. eller frostigt e d kanske? i donno.



love you min vän! hittade jordnötsgubben igår å tänkte på dig. den ska flytta med till landskrona. :)

2008-11-26 @ 09:11:57
URL: http://liljahazard.blogg.se/
Postat av: marros

Å tack så jättemkt för tipset. fanns massor med lägenheter. nu Har vi iaf hittat en :) Följer din blogg nu, tycker den är superrolig att läsa! Hade så bra ! kram / marre

2008-11-26 @ 14:35:40
URL: http://marr0s.blogg.se/
Postat av: Anna

Ah varfor har du varit ledsen :( Om det har med pengar att gora har dollarn gatt ner 4 cent...nagot iaf! KRAM

2008-11-26 @ 23:23:11
URL: http://hollywoodresan.blogg.se/
Postat av: bina

sanniz, varför ledsen? inge kul att höra. :( fint du pyntat iallafall, du har varit duktigare än mig ;) mitt enda julpynt i år kommer att vara en julkalender och ett kalenderljus, hehe. :P puss!

2008-11-27 @ 07:54:06
Postat av: marros

ja vet faktiskt inte vart den ligger, e min rumskompis ja åker med som har koll på de. Men de e iaf ägaren från nilo som har den här lägenheten. men vi sa att vi inte ville ha på nilo. vi vill ha pool :D aa jo ja känner de kan vi skönt i början o ha eget sovrum iaf :) sen vet man ju inte vad som händer. jaaa fan det ska bli såååå kul! :D:D:D

2008-11-27 @ 20:29:36
URL: http://marr0s.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback