Twilight

Ohhhhhh, var och sag Twilight pa bio ikvall, den va jattebra! Sa romantisk! Malin ar helt kar i killen, vampyren ;)
Nu maste jag skriva klar min essay, ska va barnvakt bade lordag och sondag sa maste gora klart massa idag och imorgon. Har san angest for jag sov sa lange idag. Somnade pa soffan igarkvall sen vakna jag 4, slapade mig in i sangen och stallde for en gang skull inte klockan. Vaknade flera ganger men var helt slut...ETT gick jag upp! Men san ar jag krasslig ocksa, hostar hela tiden.
Pratade med Jonna pa skype idag :)) saknar dig! 



Denna festen ska jag pa nasta helg, mina grannar Su och Jean fyller ar nu i samma veva sa de hyr ett hur och staller till med stor fest :) De skulle hyrt ett annat stalle, nan villa i Malibu, men de ville ha en 35 000 (dollar!) i deposition! Hur sjukt ar inte de?? Och de ville ha de cash, lite skumt tycker jag...Sa de bli natt annat stort hus i Hermosa Beach :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Ibland maste man tillata sig sjalv att vila (sjalv e jag samst), speciellt nar man har extra mkt...da det ar extra svart...

Postat av: Catharina

du får ta å läsa böckerna istället... slipper du vänta på uppföjlaren med. ;)

2008-11-29 @ 16:56:39
URL: http://liljahazard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback