Billy

Haromdagen kom jag och tanka pa Billy, en kille som gick pa min High School dar jag var utbytesstudent 03-04...
Supergullig kille som alla tyckte om. Han var vit men hade varsta afrot :). 
Jag dansade med honom pa Homecoming dance och jag kommer ihag att jag kunde va pa en lektion sa kom nagon jag inte kande in och sa till mig "Billy says what's up"   :)
Kommer fortfarande ihag nar jag fick smset av Ambur...En mening... "Billy died last night".
Nar jag tankte tillbaka pa detta sa sokte jag pa hans namn och hittade en artikel om hur han dog.. Jag visste allt detta sen innan, har tillomed sett dar han krasha... men artikeln ar sa bra skriven och det ar hans mamma som berattar en del av hur de gick till. Sager bara fy fan for droger! I denna stan finns de inte mindre av de...En morgon nar jag va tidig till en lektion och pratade med en larare sa sag jag ett misstankt vitt pulver under nasan...Hmm??

Ni kan lasa om
Billy har. Artkeln finns under bilden.

Kommentarer
Postat av: catharina

jovisst kom du med om nu vill. men det tar typ 4 timmar hit och hem (om vi inte kör, då tar det typ en timme. helt sjukt). fast jag har en känsla av att du skulle må dåligt här.. det är den tråkigaste skola, med alla de tråkigaste ämnen du kan tänka dig. TJOHO! :P förresten har jag köpt din julklapp idag:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback