Business/Advertising

Ahh sitter har och forsoker plugga, har business exam imorgon...Har gatt daligt pa de andra tva proven vi haft och imorgon kommer det ga samre. Jag overdriver inte ens nar jag sager att jag fattar INGENTING.
Seriost, iiiiingentiiing. Tycker det ar supertrakigt och jag sa innan jag akte hit att jag ville lasa advertising/marketing och att jag INTE ville lasa sant som har med ekonomi att gora. Nagon som minns det?
Vet ju till 100 % att jag inte vill jobba inom just den biten, vill inte ha med det att gora.
Hursomhelst tankte jag att det kunde vara bra att ta en "Introduction to Business" class. Tror jag maste ga den om jag sa smaningom vill ha min AA degree ocksa. Jag kraks pa klassen.
Sitter och pluggar med hjalp av ett internetprogram jag fatt access till, dar det finns flashcards och quiz man kan ta osv.
Allt later exakt likadant, alla miljoner termer betyder samma sak?? I mitt huvud iallafall.


MEN en class som gar bra daremot ar Advertising! Har fatt A pa inlamningar, ibland med en "excellent" kommentar :)
Hade prov forra veckan - pa det fick jag A....
Sa jag lar mig vad jag gillar och vad jag absolut inte gillar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback