Chloe

Passar ju som sagt en liten flicka tva-tre ganger i veckan, ibland ar jag dar pa dagarna och ibland ar jag bara dar nar foraldrarna ar ivag och hon sover. Hon ar sa himla sot! Jag har bara varit dar ca en manad men det ar jattekul att se hur hon vaxer och lar sig nya ord. Hon ar tva ar gammal och mycket valuppfostrad (tack o lov!) Foraldrarna ar inom reklam-branschen och jobbar darfor valdigt mycket i perioder men samtidigt kan mamman jobba en del hemifran. De ar hur snalla som helst sa jag har haft tur som hittat en sa bra familj. :)




Lilla Chloe, sa sot! Kul att fa bli liten igen for en stund och leka med lego, play-doh, lasa sagor osv..
Enda gangerna hon egentligen protesterar ar nar hon tycker att hon atit fardigt efter bara ett par tuggor ("no more!") eller nar man ska halla vatten over huvudet och skolja ur schampoo, men de ar klart det ar obehagligt...

Utsikten ar inte sa illa!



Lat som spelas sonder just nu:
T.I feat. Justin Timberlake - Dead and gone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback