Failing to plan is planning to fail

Sa brukar min businessprofessor saga - "Failing to plan is planning to fail".
Och med det kan jag meddela att jag inte failade min businessexam! Fick 70%, ett C! Inte ett F, inte ett D...Utan C :)
Saaa skont, de kandes som de svaraste kapitlen...Nu ska vi snacka mer marketing vilket ar intressant.
Ska ocksa gora team-presentations i klassen, blev uppdelade idag och de ska bli kul faktiskt. Pa tisdag ska vi ses och bestamma vad vi ska presentera (har typ 4 kapitel att valja fran). Hann inte planera idag men vi verkar overens om hur vi ska lagga upp det.
Men just de dar med att planera, DET har jag inget problem med - alskar att planera och organisera.
Planerar konstant i huvudet och lagger upp vad jag ska gora, hur och nar...Bade med skolan och andra grejer.
Kan sjalvklart vara spontan ocksa men tycker om att ha koll :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken fin bild pa dig :) Och grattis, harligt att du tog dig igenom kursen!!



Kramis

Postat av: Ma&Pa

Toppen gumman :-)

Nu ska vi snart åka till Växjö, håll tummarna imorgon för Nemo och Goldie.

Puss&kram

2008-10-31 @ 14:36:17
URL: http://www.gittelina.se
Postat av: sara moune

ja sa ju de!! woohoo grattis babe :) är du redo för ikväll eller??

2008-10-31 @ 19:29:13
URL: http://saramoune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback