Hotel party

Igar hangde jag med Mark, Matt, Tom och Angela till downtown LA till ett hotell dar en kompis till Angela hade fodelsedagsfest. Riktigt mysigt hotell! Var utomhus vid poolen och runtomkring sag man massa skyskrapor, riktig city-kansla. :) Drack moijitos och jager-shots och pratade om livet.


Kunde inte riktigt slappna av for jag hittade inte min telefon!
Hade stressat nar jag akte hemifran sa var ratt saker pa att den lag i lagenheten pa typ sangen eller golvet, men nar vi ringde Malin hittade inte hon den nanstans... Fast nar vi gick ifran hotellet for att aka till en bar sa lag den i bilen!
Nar baren stangde gick vi vidare till The Pantry Cafe och at lite mat.
Fick mess av Mark imorse med en mening " I have a headache!". De blev en del shots och drinkar i baren med... fast jag ar inte bakfull idag :) skont. Vet inte vad jag ska gora ikvall, maste plugga lite iallafall.




Och Kimmy och Andrea! Sjalvklart ska de bli jattekul att se er ocksa nar jag kommer hem! Saknar er jattemycket.
Ska bli kul att se er nya lagenhet, jag far ju sova over i "mitt" rum ocksa!

Kommentarer
Postat av: catharina

haha va mysko! tänkt på samma tanke idag. "blir inget julklappsbyte med sanna i år då...:(" och så frågar du det:P ja det tycker jag väldigt mycket! fast shit vilken press.

måste komma på nåt som du verkligen inte hittar i usa och nåt du inte kommer rusa efter när du kommer hem.

haha.. får väl göra en liten papiermachédocka typ som du aldrig nånsin kan köpa... eller vill köpa haha:P



plus att det måste vara liiiitet, så du kan ta med dig det ÖVERALLT:P



ja detta blir klurigt..



skönt att du kommer lagom till mitt förra schema är slut. för då kan jag dels inte stressa upp mig över att inte hinna ses, dels kan de omöjligt lägga ett prov i början av schemat innan vi fått det. då hinner man ju inte öva!



Nu ska jag sova, imorgon ska jag göra tenta!! Kemi... jag hoppas på att jag är ett underbarn som klarar den trots att jag inte fattar ett skit. (jag hatar fotosyntes, jag tänker döda blommor så fort jag ser en)



förresten, jag skrev nog fel: det var en köksduk. asså på ert bord. fast den i drömmen hade gäss på sig, och er är ju bara blå.. men du vet hur man vet att något är nåt speciellt fast det inte stämmer egentligen? ja ni hade gås-kakel med... ni har ankor i vardagsrummet med va?

vad är det gittan och fåglar?



Kram!

Postat av: catharina

hehe, världens längsta inlägg....

2008-10-19 @ 23:01:48
URL: http://liljahazard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback