House party

Ar ju ledig pa fredagar vilket kanns jattebra... Akte till stranden med Sara sen var jag barnvakt pa kvallen 7-1030.
Nagra tjejer i huset jag bor skulle ha house warming party sa efter jag jobbat joinade jag. Haha fran att ha suttit och slappat och sett pa Extreme Makeover till att komma hem till en fest dar alla redan druckit i tva timmar. Men men, de va bara att snabbt byta om och halla upp ett glas bal (spetsad med hur mycket vodka och rom som helst).
Det va riktigt trevligt! Vi stack till
The Garter och festade dar tills de stangde, sen vidare hem och efterfestade samma gang :) haha alla var skiiitfulla utom jag som var lagom ;)



Dalig ide att dacka...

Pa lordagen akte Johan hem, Malins bror. Trakigt! De va kul att ha honom har. Efter att han akt var det stadning som gallde, men Malin smet in hos grannarna ;) Lanade deras dammsugare for vi har ingen, fast amerikanska dammsugare e sjukt kassa. Jaja, de blev stadat och tvattat och nu e har fint igen.


Johan och Malin


Somnade pa soffan pa kvallen, helt dooood. Idag ar det plugg som galler. Kanske gar ner till Barnes and Noble sen och laser skvallertidningar om jag har tid.
Foressten e de skiiitkallt har denna helgen! Sol som vanligt men typ minusgrader. Bor jag i Southern California eller i Alaska?!!?




Min telefon! Alskar den!! Nu behover jag inte fa ett psykbryt varje gang jag ska ringa ett samtal eller skicka ett sms.
Och det blir saaa mycket lagre manadskostnad. Jag har en rod nu men ska kanske byta till en bla, de hade inga inne nar jag kopte den.

Kommentarer
Postat av: Kimmy

Värsta Paris Hilton mobilen, skitfin!



Vi måste skypa nån dag snart... Kram

2008-10-15 @ 11:27:52
Postat av: Lovisa

sååå fin mobil...jag vill också ha tel med tangentbord o touchscreen....varför ska det ta sån lång tid för saker att komma till sverige!?!? =(

låter som du lever loppan i LA o måste säga jag är riktigt avis på dig! hur mycket planerades innan du drog osv?? nämligen sugen att dra iväg snart...men först carnevalen på GC,ska du inte ta en semester kanske;-) så ballt me fest på pbm!! hur kom det sig?? för mig blir det fest i malmö o man gör ju så gott man kan med det fattiga kostymutbudet som finns i sverige..:S ser fram emot bilder! kram Lovisa

2008-10-31 @ 23:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback