James' Beach

Var barnvakt igar efter skolan ett par timmar, sen akte jag hem till Lina i Venice. Hade forst tankt ga ut i Hollywood men bestamde oss for att ta de lugnt och bara ga till en bar i Venice, pa samma gata som hon bor, bekvamt :)
James' Beach var riktigt trevligt faktiskt. Var inte hungriga med bestallde dessert, jattegott men sjukt maktigt. Drack moijitos och pratade med nagra andra som satt i baren. De erbjod sig att betala. Jag har svart att lata andra betala notan for mig och sant, men som han sa - Vi ar studenter och han har gott me pengar :P Sa det ar bara att tacka och ta emot.
Efter tva starka moijitos kande jag hur ogonen borjade skela och lampligt nog stangde baren da. Halv tva! Far vanja mig av med Gran Canaria-festandet dar de stanger 7 pa morgonen. .

Och haha!! far inte glomma skriva detta...Blev av med Lina, fragade var hon var och sag at hon satt utanfor och snacka i telefon. Da var det CSN som ringde!! Haha, hon hade bett dom ringa henne i ett mail for hon hade inte fatt sina pengar, men halla, tank pa tidsskillnaden?! 1 pa natten var hon...Typiskt ocksa att flera polisbilar korde forbi med sirener.
"Heehee, ja, jag ar ju i L.A..." Lite pinsamt men va trodde de liksom..

Jag sov hos Lina och pa morgonen satte vi oss pa tak-terassen och at frukost, precis vid stranden bor hon. (Eller ja, familjen hon har varit au-pair hos, hon ska flytta till eget nasta vecka) Senare gick vi runt pa Venice boardwalk, jag letar efter en tavla till mitt sovrum...Hittade en konstnar som hade jattefina tavlor, precis den stilen som jag vill ha...Fast jag vill ha en storre an de hon hade. Googlade konstnaren (Mireille Lemaine) och hittade henne pa facebook sa jag har mailat o fragat om hon kan tanka sig att mala en storre och vad de isafall skulle kosta.

Nu sitter jag har hemma, Malin och hennes bror akte till Las Vegas imorse och Caroline flyttar in i sin lagenhet idag. Sa fran fullt hus till ensam! Grannarna fragade om jag ville med och bowla men jag maste fa gjort massa pa en report till advertising, vill inte behova sitta med allt pa sondag. Imorgon blir de nog utgang i Hollywood  iallafall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback