KandyHalloween

Fick mail av Mr. Kandy idag!

Dear Sanna - 
It is my pleasure to officially invite you to Kandy Halloween at the Playboy Mansion on Halloween night - October 31, 2008!   Thank you for going through the application process to attend our Karma Kandy events - many thousands of beautiful ladies have applied and you have risen to the top!






Man tackar! Far se om jag gar, fan va kul de hade varit! Battre Halloweenfest far man leta efter... Jag som ar sa lattskramd kommer ju do sa som det stallet ar utspokat...Ni som nangang sett en skrackfilm med mig vet vad jag menar!

Jag ar fortfarande krasslig, inte ont i halsen langre men forkyld och gar och snorvlar. Vi har ju ingen varme i lagenheten...Och det kan va riktigt kallt pa morgonarna/kvallarna sa da kanns det som jag bor i en frys. Ringde Urban housing maintenance och klagade och de tror att min "pilot" inte ar pa, sa de bad mig ringa min gas company... De kunde komma 4 november sa jag far frysa lite till. Men UTOMHUS ar det sviiinvarmt idag, typ 30 +...pheew.

Hade prov i advertising idag, kandes bra faktiskt!  Kan nog fa A i slutbetyg, har fatt de pa mina assignments an sa lange. Det ar min business klass som kanns sadar :(
Var med pa min spinning idag (dar vi har en ny het instructor, men jag tror han kanske ar gay) var kanske inte sa smart att va med, kanner mig samre nu. Ska nog kopa 2-dollars soppa pa subway ikvall.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hihi ja visst later det sjukt bra??

Var och lunchade med Sara idag forresten, jattetrevligt!

Sa att vi maste ses allihopa igen och hitta pa ngt, dinner and drinks el. nat :)



Ciao :P





Postat av: bina

oh, nice! låter ju hur kul som helst! :D och ja, svårt att glömma alla de där hjärtskärande sanna-skriken varje gång det hände och INTE hände nåt otäckt i en film.. :P puss!

2008-10-23 @ 08:39:41
Postat av: Ma&Pa

Ah men gumman klart du ska gå! Vissa vet inte vad de kostat på sig ;-) Vilken grej bara, Playboy Mansion kanske du får träffa mannen himself.

Kramizar

Ma&Pa

2008-10-23 @ 19:19:15
URL: http://www.gittelina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback