Shoot for the moon and if you miss you will still be among the stars

Igar hade jag inga planer pa vad jag skulle gora, och Sara hade sagt att hon inte skulle ut i helgen. Sen kom det enda ett meddelande om jag ville med till Geisha House och Les Deux. Ehhh...JAA!
Blev lite sena till Geisha House men hann med ett glas vin sen vidare till Les Deux. Jattetrevligt precis som sist jag var dar, men denna gangen holl jag mig ifran whiskeyn! Holl mig till vin och champagne.



Haha, pa toaletterna har de parfymer som man far lov att ta av, men man maste dricksa lite...Jag vantar pa Sara utanfor toaletterna och nar hon kommer ut lukar hon karringtval! Haha san acklig tval. Gick ett varv runt pa stallet men de va ju pinsamt nar hon lukta sa illa :P Sa hon fick ga in igen och ta en annan parfym sa tillslut - efter 9 dollar- luktade hon okej ;)

Var helt packat med folk men vi hade ett bord med ganget vi kom med, fast de kandes lite sadar att sitta vid ett bord typ uppe pa scenen. Men skont att veta att man hade nanstans att sitta om man ville. Och om man ville ha refill av champagnen ;) Sag Wilmer Valderama i ett horn och Sara sag en fran amerikanska big brother som hon traffat vid natt annat tillfalle. Man sag att han verkligen inte kunde koppla var han kande igen henne ifran :P
Pallade inte med efterfest da alla skulle langt at shottahaiti, sa vi nojde oss med en pizzaslice, sen hemmat :)



Vid 3-tiden ringer Malin "Var e du, kom hem, vi ar jattefulla!", haha och nar jag kommer hem vid 4 sa har de i princip festat fardigt. De hade festat har hemma sen vatt pa nan bar har i Santa Monica. Killarna hade fatt en ide om att de skulle sminka sig och gick in i mitt badrum och anvande mitt smink!! Malin bara "hon kommer DODA er!". Hmm ja jag blev inte superglad men de hade inte geggat eller pajat natt iallafall, Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback